mctravel.reismee.nl

Namasté Nepal - Mera Peak (6.461m) met een verrassend staartje...

Reacties

Reacties

ginger

geweldig!!!!! gefeliciteerd :) dikke kus aan jullie allebei!

Gijs

ik heb nog nooit hoeven te huilen bij een documentaire,
maar bij deze...................

janneke

whaaaaaaaaa gefeliciteerd!!!!!!!!! :):):) heel dikke knuffel voor jullie! xxx

Charlotte

Lieve Claire & Maarten,

Wat een geweldig nieuws!

En ja, ook ik heb een traantje weg gepinkt...

drop

van harte!!

Maartje

Wat gaaf!!! Gefeliciteerd, lieve Claire & Maarten!

Mechteld

Wat een geweldig nieuws!! Ik zat hier op kantoor te janken, en ik had niet eens het geluid aan!!! De beelden zeiden genoeg :) Ik kijk zo nog wel met geluid in de pauze... Oh Claire, het is zo leuk!!!!

Liefs, Mech

Femke

Joehoe!! Lieve Claire en Maarten, wat een fantastisch nieuws, onwijs gefeliciteerd! Gaan we snel een borrel op drinken ; ). Veel liefs Femke

Marloeke

Fantastisch, wat een film!! En wat een einde! Love it

Jannemieke

JEUHEUHEUHEU!!!!! Haha, wat een super leuk nieuws! En een perfect aanzoek Maarten, wat zijn jullie een leuk stel! Gaan we zeker vieren als jullie weer terug zijn!

Femke D

Joehoe!!!!!! Wat een perfect aanzoek en perfecte afsluiter van julie trip, wow...Super gefeliciteerd, heb ook een traantje weggepinkt! Geniet nog van jullie laatste weekjes!!!!

carlijn D

WAUW! Gefeliciteerd! geniet van de laatste weken. Ik zal zorgen dat jullie weer warm in jullie huisje kunnen.

Ingrid Both

hihihihihihihihihihihihihihihi HOE LEUK! super gefeliciteerd. Niet getrouwd terug, ;-) maar wel verloofd. Super super gefeliciteerd voor allebei. Kei leuk. En heeeeel lief en schattig. Tot bijna alweer dan. :-)
dikke knuffel. liefs. xx.

Wendy

Wat een fantastisch film, de tranen sprongen echt in mijn ogen! Van harte gefeliciteerd allebei! Wat een prachtige tocht met een supereind!! Hoop jullie op het Pinksterweekend weer te zien!
Liefs, Wendy

Anton

Nou dacht ik toch echt dat het venijn in de staart zat, maar ik ga toch Van Dale schrijven om dat gezegde maar eens te veranderen. Ik vind het overigens een wel heel erg echt HOOGTEPUNT. Volgens mij zijn er maar weinigen die kunnen vertellen dat ze op grote hoogte ten huwelijk zijn gevraagd en elkaar het Ja-woord hebben gegeven.
En uiteraard vanuit het lage Waalre, dat toch nog wel net boven zeeniveau ligt, de aller hartelijkse felicitaties !

Annemiek

Woehoe!! Wat een mooie film, maar wat een nog mooier einde! Gefeliciteerd hoor!!

En jee, jullie komen al best snel terug... Geniet nog maar goed!!

xx Annemiek

jolijn

wat een toch en wat een eind! Fantastisch!!! GEFELICITEERD!!!!
Ik wens jullie nog een paar laatste super weken toe en tot snel!!!
dikke x

Judith Stegeman

Wat geweldig!!!! supermooi!!! Gefeliciteerd, kon het niet droog houden :-)

Anouk Verhoeven

Lieve Maarten en Claire,

Wat fantastisch! Wat origineel!! Wat super....je had geen beter moment kunnen uitkiezen, zo op de top na deze heftige trekking!! Geniet nog van de laatste weken! X

Alex Baer

Gefeliciteerd jullie allebei, wat fantastisch nieuws! And such an amazing setting...all the best, stay safe and hopefully catch up when you're back!

Alex

Fleur

Ik heb net zo hard gehuild...ben zo blij voor jullie en mis jullie!!!!! Hele goede reis terug samen lieverds en ik hoop tot gauw:) xxx

Ria

Lieve Claire en Maarten,
De tranen zaten al te dringen bij het zien van deze bijna onmenselijke tocht, maar bij de slotapotheoase waren ze niet meer te houden. WAT EEN HOOGTEPUNT!! Geweldig!! Wat een unieke manier van een huwelijksaanzoek. Daarin zal niet iemand jullie snel evenaren! Heel veel dikke knuffels!!!!!!!

Elke

Dag Claire en Maarten,
Wat een fantastische filmpjes, twee prachtige tochten, echt geweldig om zo even mee te mogen reizen!
En dat staartje was inderdaad wel echt het toppunt, ik zat ook met tranen in mijn ogen zoals velen. Van harte gefeliciteerd allebei!!!
Ook ik hoop jullie op het Pinksterweekend echt te kunnen feliciteren en heerlijk bij te kletsen over jullie avonturen!
Liefs Elke

Bart

Claire en Maarten,

Van harte gefeliciteerd met elkaar! Kom lekker weer naar beneden en naar Nederland, maar blijf met jullie harten voor altijd bij elkaar in de wolken...

Tot in mei!

Gr Bart

PS. Deze stap is akkoord vanuit EY, vervolgstappen graag in overleg...

Siets en Gijs

TERING! Wat een hoogtepunt op het hoogste punt van jullie reis!!!!!! Hier nog zo´n ´jankbal´ hahaha.. Geniet van jullie allerallerallerlaatste dagen van jullie reis maar eigenlijk gaat DE reis van jullie leven NU pas beginnen :)

ENJOY! Grtz Siets en Gijs

Floor en Erik

Daar zit ik dan in mijn joggingpak 's avonds met een kopje koffie achter mijn pc-tje, en dan dit!!! Nou moe, ongelooflijk. Van harte, en wat een belevenissen. In een woord geweldig.

Francis

Gefeliciteerd! Wat ont-zet-tend cool :-)))!! En, inmiddels by far het mooiste reisverslag dat ik ooit heb gezien...rock on!

YEN

Your video inspires me to do Mera Peak... one day!
So touching at the end!!!
Maarten, you are one lucky man! You got yourself a tough cookie!
Congratulations, guys!!!

willie van Gerwen

Lieve Claire en Maarten,
Ik zat al met tranen in mijn ogen jullie bergbeklimmingen te bekijken; wat een doorzettingsvermogen hebben jullie beiden! Eerlijk gezegd kreeg ik zo'n vermoeden dat 'het staartje' weleens een huwelijksaanzoek kon zijn... Nou dat bleek uit te komen... en ik zat hier spontaan te snotteren. Geweldig hoogtepunt op zo'n hoogtepunt!
Maarten, welkom in de familie!
Ik zie naar jullie uit op 1 mei en daarna op een terrasje ergens in Utrecht.
Heel veel liefs van Willie

Nanet

Claire en Maarten, wat weten jullie ons toch keer op keer te verrassen met zeer overweldigende filmpjes.. maar dit is wel een heel bijzondere! Hartelijk gefeliciteerd met dit fantastische nieuws! Ik denk dat ik nog zelden zo een romantisch verhaal heb gehoord! Geniet ervan samen en ook petje af voor jullie geweldige prestatie! liefs Nanet

Esther Bruil

Claire en Maarten,

Wat een nieuws!!!! Super romantisch om op deze wijze te worden gevraagd!

Claire: ik wist dat je een bikkel was, maar dit doe ik je echt niet na om door weer en wind de bergen te beklimmen. Fantastisch.

Hartelijke groet,

Esther

Kneet

Wat een extreme gave expeditie en wat een verrassende climax! Van harte gefeliciteerd!

Marion

Lieve Claire en Maarten,

geweldig wat jullie hier laten zien in de prachtige filmpjes! De Annapurna ken ik alleen uit de bijzondere verhalen van Tenzing en Norgay en nu loopt mijn nichtje daar met haar geliefde. Te bizar voor woorden. Ik zit met grote bewondering met rollende tranen te kijken naar jullie stoere belevenissen. Dit doen maar weinigen jullie na! En dan......het aanzoek op het dak van de wereld. Wat een tranentrekker!!!
Lieve Claire en Maarten, kom gezond en gelukkig weer gauw op de bodem van de wereld in ons eigen kikkerlandje en bewaar alle bijzondere belevenissen in jullie harten.

Veeeel geluk en liefs van Marion.

Loeft en Ysanne

@ en Claire,

Enorm gefeliciteerd, allereerst met jullie prestatie van de beklimming, maar natuurlijk nog veeeeeel meer met de geweldige TOP verassing!!!

Ilse Bijl-Pickkers

Hoi Clair & Maarten,
Ik had het kijken van jullie filmpje even uitgesteld en dacht daarnet ik ga het nu kijken.
Wat een goed idee was dat mijn avond is gelijk helemaal goed.
Maarten wat een super romantisch aanzoek, dat doen niet veel mannen je na!
Heel veel mooie momenten nog op jullie reis.
Groeten,
Marcel & Ilse

Etienne

'geliefde' Clair en Maarten,
Dit is niet groots met een zachte g maar met een Grote G! Dit is geen wereld reis maar een wereld prestatie. Ik wens jullie heel veel geluk en liefde toe. Waar jullie ook mogen zijn op deze wereld.
P.S. voor de oplettende kijker: hoogste punt op de bekende (s)watch is 6470m(A)
Groete met een zachte g:
Etienne

veronique

sla ik eens 1 keertje een filmpje over..... gelukkig werd ik erop geattendeerd door Janneke!
en hoewel ik het einde dus al wist.... potverdorie ik ben er helemaal ontroerd van. en ja... ook ik heb het niet droog gehouden.
Geweldig jongens! Jullie zijn een superkoppel!
Als je zo'n reis samen kunt volbrengen dan wordt de rest alleen maar beter.
Gefeliciteerd!!!
dikke kus
Veronique

George Fernandes

CONGRATULATIONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I wish you guys all the best and many adventures to come :) Good I didn't join you for this summit. SO AWESOME!!!!
Best,
George

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!