mctravel.reismee.nl

Namaste Nepal!

Na ruim zes weken in het prachtige Nepal moeten Bolivia, Cambodia en Tibet zich ernstige zorgen makenom hun positie in onze Top 3 van favoriete landen. Wat is Nepal toch prachtig! En hoe moeilijk is het om onze ervaringenop dit weblogin woorden uit te drukken, zeker aangezien wij het grootste deel van onze tijd hier al wandelend en klimmend hebben doorgebracht! Om die reden kiezen wij voor een aangepaste formule en doen wij het dit keer met beeld en geluid in plaats van een lang verhaal.

Klik HIER voor de film over onze belevenissen op de Annapurna Circuit Trek!

Klik HIER voor de film over de ontberingen tijdens de 16-daagsebeklimming van de Mera Peak! Vergeet ook zeker niet dit filmpje tot het einde af te kijken

Wink

NB: In verband met de auteursrechten op de muziek in de films bestaat de kans dat YouTube het geluid in de toekomstblokkeert. In dat geval zullen wij zo spoedig mogelijk de films aanpassen. Maar geniet nu nog maar van de 'director's cut'!!

Monique

Wooooooooooow :-). Gefeliciteerd!!! Wat een top nieuws! Geniet van jullie laatste maand! Dikke kus

Dav

de tranen biggelden over mijn wangen!!! WOW Gefeliciteerd!!! xxxx

Manon

Wat een superfilmpjes! Ik zit nu nog met een brok in mijn keel!
Van harte gefeliciteerd en met het pinksterweekend wil ik jullie graag weer eens alle verhalen in levende lijve horen vertellen!
Geniet er nog even van.

Liefs Manon

PS: ook Mats keek zeer geïnteresseerd naar de bewegende beelden op het scherm, hihi!

sandra

super gaaf:)!!! gefeliciteerd ook. Als jullie weer terug zijn, snel weer een keer met An en Saar een drankie doen om hier een glas op te heffen.
lfs, San

Non

Hoi! Mijn zusje heeft met collega's gekeken en ik ook. Mijn moeder heeft de film inmiddels 10x bekeken en raakt er maar niet over uitgepraat. Hebben jullie de 1000 hits per dag al gehaald ;) Tot snel!! xxx Non

(t) anne en (o) andré

Tja, daar blijven de ogen niet droog bij...;
Van harte gefeliciteerd met het resultaat van de beklimming naar de top , de vraag en het antwoord!
Veel geluk in jullie leven wensen wij jullie toe.
a&a

Paul en Bertie

Geweldig, wat een prestatie!
Met een brok in onze strot en overweldigende gevoelens van trots wensen liefde geluk en een harmonieus leven samen.