mctravel.reismee.nl

Kerstgroet!

Joyce

Hahahahahahaha!

Charlotte

Jullie ook hele fijne dagen gewenst en alle goeds voor 2011. Zien we jullie weer in levende lijve!

Stef

Chubbs, ik zei het vroeger al, die billen van jou...

..hmm...damn!

Happy xmas en 2011!

stef

Monique

Hahahaaaa, no comments..

Fijne kerstdagen!!

janneke

en dan de keuze.... Wie van jullie heeft dit bedacht..... ;-)

wens jullie natuurlijk heerlijk warme kerstdagen en een geweldig 2011! Nog 4 maanden avontuur in het buitenland (men wat gaat de tijd snel...) en daarna met alle ervaringen die jullie rijk zijn een nieuw avontuur in NL!

dikke kus
janneke

Rubin

Haha lache! Jullie ook fijne dagen! Grusse

Claar

Een geweldige onderneming. Heel speciaal dat jullie dit kunnen doen. Geniet vol op. Heel veel goeds voor 2011 van Bram, Claar, Vicka & Sacha

Francis

Geniaal! Jullie ook hele fijna dagen daar;)!

karlijn

2011 wordt een mooi jaar ;-)
veel plezier nog samen, leuk stel!

Femke

Hihi mooie billlen...Fijne dagen en geniet ervan! Jaloers! Ik vrees dat onze volgende trip naar Europa gaat, maar een baby is al een avontuur op zich natuurlijk!

Xx Femke

Christine en Ramon

Soort van Nordic walking, met je prikstok in de sneeuw. Pas je op?

anne en andré

Zoals Oma Peep vaak zei: 'gelachen dat we hebben!'

Jullie ook fijne dagen, wherever, en een behouden thuiskomst dit voorjaar, dàn zal de sneeuw hier toch wel gesmolten zijn!

Dav

hahahahah. Briljant! Maaruh wat wij ons hier wel afvragen wie heeft deze foto genomen? ;-)

Heel veel liefs uit een wit Amsterdam!!!

Maarten, Dav & Sofie

Dinette

Waaaaaaahaaaaahaaaaahaaaahaaaahaaaahaaaa!!!! GEWELDIG!!!!
Nou, geniet er ook maar van tijdens de feestdagen zou ik zeggen! En veel goeds voor het nieuwe jaar!

Ingrid Both

feel freeeeeeeeeeeeeeheeeeeeee.
:-) fijne feestdagen ook voor jullie!
liefs. xxx uit utrecht

Vanessa

Wat een briljante foto! :-) mooi om de dag mee te beginnen! Jullie ook een heerlijke kerst en een fantastisch 2011! x Vanessa

Non

Haha! Wij zouden in NL nu ook sneeuwfoto's kunnen maken maar we hebben te witte billen om daar een mooi plaatje van te schieten ;) Nog ruim een week en dan is tijd voor zon! We mailen! xx Non

Ria

Hé Claire ze zijn mooi hoor! Deze heb je in iedergeval niet van je vader of je moeder,ha ha!!!!!!!!! Tja, Maarten bij kan ik er niets overzeggen, maar ze komen wel door de balletage hoor!!
Lekker stel nogmaals fijne Kerstdagen en wie weet wat voor bruisende zaken er in 2011 er nog op jullie liggen te wachten!

Martje

Gewéldig, mooie actie!
Jullie ook fijne dagen, geniet van al het moois en deze heerlijke tijd!!!!
Hele dikke kus
Maarten en Martje

willie van Gerwen

Hahahihi... wat een vondst... wat uitdagend!
Voor jullie ook hele fijne feestdagen en een boeiend nieuw jaar... ook hier in Nederland.
Liefs Willie en Piet

Anton & Marion

Beste Claire en Maarten,
Als je pas na zo'n half jaartje voor het eerst al jullie verhalen en avonturen leest, dan komt het wel erg spastisch over om jullie iets te vertellen over ons recente uitje naar het winkelcentrum van Geldrop. Alleen maar sneeuw en gladheid. En dat we toen niet eens boven op elkaar zijn gevallen, levert dus ook geen spectaculair verhaal op.
Tjonge jonge, wat een belevenissen maken jullie mee. En als we snel dwars door alle foto's bladeren is het één groot feest met gelukkige en blijde (ver)gezichten. En dat doet ons natuurlijk meer dan goed. Blijf geniet daar zo aan de andere kant van de wereld en ga, zolang als het kan, met al jullie reislust, avonturen en uitdagingen samen lekker genieten van 2011.
Wij blijven hier in het koude Waalre alleen met onze gedachten bij jullie en hebben in elk geval het goede voornemen om sneller dan voorheen jullie rondreis te volgen.
Liefs en groet
Anton en Marion

Happy New Year!!!

Happy Birthday, Maart!!!!
Wat staat er vandaag voor spannends op het programma???
Fijne dag!
liefs
C&R

Claar

Maarten, twee dagen te laat, maar tijd telt niet bij een zo'n reis! Heb je je verjaardag goed gevierd! NOg de beste wensen en tot over een paar maandjes, ziet er nog steeds goed uit!!
Ga zelf naar Borneo binnenkort (Miri) op bezoek bij Catelien (van de zaak) en Derk, de broer van mijn nieuwe vriend! Ook nog Japan (Tokyo) aangetikt voor kerst, erg indrukwekkend, dus heb niet heel veel reden om jaloers te zijn ;)! X!