mctravel.reismee.nl

Seven Days in Tibet!

Reacties

Reacties

Nanet

He Claire en Maarten,
Wat een geweldig mooie foto's zeg! De karakteristieke portretten en overweldigende natuur is erg indrukwekkend. Tibet staat ook zeer hoog op mijn verlanglijstje en met deze mini-promo ben ik nog veel enthousiaster dan ik al was! Leuk ook om een indruk te krijgen hoe jullie reizen, wat jullie eten en wie jullie op de reis allemaal tegen komen!
Heel veel plezier en hopelijk tot het Pinksterweekend! xx Nanet

willie van Gerwen

Alweer zoveel moois, indrukwekkend en spannend wat jullie hebben meegemaakt... en waar ik steeds een beetje in meelift ;-)
Ik kijk wel uit naar Pinksteren!
Liefs Willie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!